Online bestelling ruilen of retourneren
Het is mogelijk om binnen de zichttermijn (14 dagen) de artikelen uit jouw online bestelling te retourneren en/of te ruilen. Jouw retour moet in ieder geval voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • De retour en/of transportkosten zijn voor eigen rekening.
  • Het retourneren van artikelen is uitsluitend toegestaan wanneer deze in originele verpakking en voorzien van eventueel beschermingsmateriaal worden geretourneerd.
  • Het is uitsluitend mogelijk om artikelen te retourneren indien daar vooraf melding van is gemaakt bij onze serviceafdeling. We behouden het recht om niet aangemelde retouren aan het magazijn in Dordrecht te weigeren.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling kun je de artikelen aanmelden voor retour. Je hebt dan twee opties:
  • Het product gratis ruilen voor een ander product.
  • Het product retourneren en het geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om de artikelen in originele staat en onbeschadigd terug te sturen.
Voldoet jouw online bestelling aan alle bovenstaande retour eisen? Vul dan het retour formulier in:

Ophalen door Kayi Living
Wil je een product ruilen of retourneren en is zelf versturen (bijvoorbeeld door het formaat van het meubel) lastig? Maak gebruik van onze ophaalservice. Onze meubelbezorgers halen het product voor slechts €89 bij jou thuis op. Makkelijk, snel en zonder zorgen voor eventuele beschadiging van het product!

Bestelling in de winkel ruilen of retourneren
Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels en wil je een artikel ruilen of retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice óf met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst!

Uitzonderingen op ruilen en retourneren
Maatwerkartikelen (producten die we speciaal voor jou op kleur & maat maken) die zijn besteld in de winkel (of online), showmodellen en meubelen uit onze outlet kunnen niet retour of geruild worden.